Бұл күндері қатыгездік пен зорлық-зомбылық мәселесі өзекті бола түсуде. Осыған байланысты әр мұғалім балаға қатысты зорлық-зомбылық белгілерін нақты білуі және көре білуі керек. 8 желтоқсанда №2 Железин орта мектебінің педагогикалық ұжымы үшін мектеп психологы Т. В. Торопчанина
«Зорлық-зомбылыққа ұшыраған оқушыларды анықтау бойынша педагогтердің тиімді өзара іс-қимылы» атты семинар- практикум өткізді.
Пән мұғалімдері топта жұмыс істей отырып, зорлық-зомбылықтың әртүрлі түрлерінің белгілерін, буллинг құрбаны мен агрессордың портреттерін анықтады, балалар ұжымында буллингтің алдын алу бойынша жұмыс әдістерін атады, егер ол буллинг фактісі туралы білсе, мұғалімнің іс-қимыл алгоритмін жасады.