Ресурстық орталық сессиясы жасауға басталды, оқушылардың профессионалдық бағдарламасын дамытуға арналған маңызды іс-шаралармен — «Менің профессионалдық жоспарым» тренингімен, мектептің тәжірибелі психологы Татьяна Викторовна Торопчанина организді. Бұл тренинг кезінде оқушылар өздерінің профессионалдық құнын түсіру мүмкіндігін ұсынды, бұл мақсатта келесі карьераны таңдауға білім алу. Сондай-ақ мамандықты таңдау кезінде бастапқы мотивтер, және жеке профессионалдық жоспарды жасау үшін чек-лист берілді.
Бірақ Ресурстық орталықтың жұмысы тек сабақтан тыс көзделмейді. Мектеп оқытушылары оқушылардың білім деңгейін толтыру үшін инновациялық әдістер мен технологиялардан активті тұлғалайды. Мысалы, математика оқытушысы Татьяна Владимировна Склярова өз практикасына різгі веб-платформалардың мүмкіндіктерін сәтті түрде қосып алды. Он және он бес жылдық сабақтарда BilimLand ресурсы және Plickers келесі инструменттерді қолданылды. Оқушылар тек теориялық мазмұнды шешу қабілетін жоюға және басқару, білім алдымаларын алмастыруға еркіндікке ие болмады, бірақ басқа оқушылармен араласыра байланысу, білім мен тәжірибе алмасу арқылы өздерін көбейтуде.
Математикаға қоса басқа пәндер де инновациялық жақбайтармен байланыстырылып отырады. Мысалы, химия оқушысы Денис Владимирович Анциферов руководство бойынша «Жиынтық қосымшалар» тақырыбымен оқушылар химиялық процестердің арттырушы бейнесін көріп алды.
Сабақтық ішінде оқушылардың көпшілігін қабылдау және бір-бірімен байланыс құруға арналған жинақтар да өткізіледі. Мектептің ең басты вожаты, Айдабулова Алтынай Толеубаевна, бірінші мерзімде топтық жолдама жинағын өткізді, және байлау орталығының инструкторы, Мамаев Берік Қайртаевич, ресурстық орталықтың оқушылары арасында пул кезу ойындарын өткізді.
Мектептің Ресурстық орталығы оқушылардың мамандандыруға деген білімдерін дамыту, инновациялық оқыту әдістері мен практикалық оқу занымдарын біріктіргенді. Мұндаған әдістеме арқылы оқушылар тек білім алмайды, бірақ келесі мамандық ісіне дайындал